18 Temmuz 2008 Cuma 09:45 tarihinde
Taubate"den herkese sevgiler.Ben IK beni okudugunuz için tesekkur ederim.
Buraya geleli tam olrak 28 saat oldu.Taubate çok kuçuk bir yer o kadar kuçuk ki bu kadar kuçugunu hiç gormemistim. ve brezilya da oldugunuzu anlayacaginiz hicbir sey yok.Sadece çevremde konusulan garip bir dil var. ve asla iletisim kuramadigim insanlar.Kimse ingilizce bilmiyor kardesleriminki ise çok zayif. Burda insan ingilizceyi unutur valla çok yavas yavas açiklamaktan ve seçebileceim en kolay kelimeleri seçmekten asiri yorgun dusuyorum sikiliyorum ve sikildigim içinse yuzumden dogal gulumse malesef eksik oluyor sadece gulmek icin zorlamaya çalisiyorum kendimi.
Buyuk kardesimle onun odasinda kalmaya 'çalisiyoruz'.Ev o kadar kuçuk ki birbirimize çarpiyoruz ve bir de kopek var artik siz dusunun :)neyse eve alismak uzereyim ve ilk brikaç saat gibi soklarda degilim. Allah tan hemen yan apartmanda nur oturuyor. o da benm gibi sikiliyor ve arada onlara gittigimizde biraz kendime geliyorum.ama onun durumu benden daha iyi italyanca ve ispanyolca bildigi için biraz olsun derdini anlatabiliyor.
bugun annemin verdigi poset çaylar için sicak su istedigimi anlatmak tam olarak 12 dakikami aldi. megerse sicak kelimesini yanlis okuyormusum. ne biliyim yani t ve d harflerinin ç diyeokundugunu ne bileyim!
Neyse ya simdi durumum size çok trajik gorundu ama kafamda planlar yaptim ve bunlari halledicem daha eglenceli olacak. en azindan ailem beni sevdi onu anlayabiliyorum.fotograf beklemeyin çunku evden 2. sinif bir isçi lokantasina gitmek haricinde bir sey yapmadik. Yok ya bunu kafaya takmiyorum aslinda bununla egleniyorum beni heycanlandirdilar restaurant a gidicez diye siksik giyindim ama turuncu plastik ortulu; soguk yemekler olan bir isçi lokantasina gittik evet ciddiyim sonra kendimle dalga gectim ama sorun degil :D
Neyse eger disari çikarsak resim filan çekerim ama cidden yani dusunun bir insan izmit e filan gittiginde neyin resmini çeker ki. burasi izmit kadar gibi bile degil
Gençlerin takildigi 1 yer var sadece o da bizim evden 5 adim suruyor; saydim;ulan bari o biraz uzak olsaydi git gel bir seyler gorurdum de resmini çekerdim resim açliginizi gidermek ugruna :D
herkesi çok opuyorum!
garip bir maceradir gidiyor iste ama televzyonda gilmore girls var bugun gordum bundan sonra onu izleyeceim çunku altyazili
Sevgiler,
irem
p.s: eu gusta surveç (dondurma severim)
ANNE DUR TERCIH YAPMA.FIKRIMI DEGISTIREBILIRIM BENDEN HABER BEKLE.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder